Прокол під залізницею

прокол под железной дорогой

Майже всі комунікації в місті прокладаються під землею. Зносити об’єкти на кшталт ЖД-шляхів неможливо лише для того, щоб створити канали. Тому для досягнення мети здійснюється прокол під залізницею за допомогою спеціального обладнання для горизонтального направленого буріння (ГНБ).

Цю послугу і пропонує замовити наша компанія.

Корисна інформація: в «ЗахідБурІнвест» вам доступний повний спектр послуг, що включає в тому числі і операції з оформлення паперів, підготовки документації, монтажу труб і т. П.

Про технологію

ГНБ передбачає використання масивних установок, від яких в грунт відводиться контрольований оператором бур. В результаті ми легко створюємо вигнуті і прямі канали, в яких пізніше будуть розміщені труби. Погляньте на їх параметри:

  • Протяжність – більше 1 км;
  • Діаметр – до 1,2 м.

Також проект проколу під залізницею може враховувати й інші об’єкти. Ви повинні знати, що якихось особливих перешкод перед технологією немає – легко можна обійти не тільки наземні, але і зариті об’єкти на зразок труб, проводів і т. д. Це актуально навіть при відсутності плану місцевості.

Етапи буріння під залізницею

Спершу фахівці прибудуть на об’єкт. Вони ретельно оглянуть його, після чого буде складено документацію, розрахована вартість. Багато хто боїться, що метод проколу під залізницею обійдеться в кругленьку суму, проте насправді вона не сильно відрізняється від ціни ін. послуг на ринку – вже по телефону обговоріть приблизну вартість, відштовхуючись від розмірів майбутньої свердловини під кабель або ін. комунікації. Далі проводяться наступні кроки:

  1. Створюються приямки – їх буде 2 шт. Це вхідна і вихідна область для бура, а в майбутньому і каналів;
  2. Проводиться буріння – в грунт заводиться колона. Нею управляє оператор. Відразу відзначимо, що завдяки локаторам, фахівець точно бачить, куди рухається конструкція. Він же змінює його напрямок, відхиляючи в тому числі і під кутом 30 ° – особливих обмежень в плані форми шахти немає;
  3. Видаляється земля – ​​це паралельний процес. Зовні встановлюється помпа. Вона подає рідину всередину, а після відкачує відходи, щоб колона могла спокійно проходити по наміченому шляху;
  4. Збільшується прохід – коли бур досягає вихідного кінця, він оснащується розширювачем. Колона затягується назад. Завдяки цьому процесу свердловина збільшується на 30-50%. Паралельно стінки зміцнюються за допомогою спеціального розчину.

Після цього фахівці компанії проводять установку труб, якщо даний процес входить в список замовлених послуг

Замовити прокол під залізницею (ГНБ)

Якщо ви замовили монтаж внутрішніх вузлів, то отримаєте якісні ПНД-труби. Аналогів їм сьогодні практично немає. Вироби з даних матеріалів експлуатуються до 80 років і витримують нагрівання до 120 градусів. Морози йому також не страшні. Тиск може досягати до 20 атм.

Відзначимо, що технологія далеко не нова. Сьогодні вона відпрацьована до досконалості і є однією з найбезпечніших, точних. Зателефонуйте нам і дізнайтеся ціну проколу під залізницею.

Ім'я
Телефон
Невірний номер телефону
Задайте своє питання
Я згоден з політикою конфіденційності и даю згоду на обробку своїх персональних даних.